Vill du ha fler premiumfunktioner? Kolla adidas shoes in hälbänken, som görs med en ren Tan mocka som bryter upp tonens blick uppåt. Nedan hittar du din traditionella mellansula med White Boost som ytterligare bidrar till skoens rena estetik. Är detta en måste-polis? Kom den 31 mars, jag tror att jag måste lägga till dessa i min kollektion! På avstånd ser adorta Ultra Boost 3.0 ut på ett avstånd som dina vanliga Black övre, vita Boost-erbjudanden, eller hur? Det är på; y när du tittar närmare så ser du att skon är utrustad med några premiumfunktioner.
Släpp i slutet av månaden, låt oss titta närmare. Adidas Ultra Boost 3.0 kommer med en helt svart Primeknit-överdel, något vi har sett på modellen många gånger tidigare. Det som gör detta par annorlunda än andra är det faktum adidas superstar dam att buren kommer i en läderkonstruktion, medan den tonala hälbänken har unika präglade funktioner. Är du ett fan av det här uppdaterade utseendet på adidas Ultra Boost 3.0? Om så är fallet kan du hämta det här paret den 31 mars direkt från adidas boost adidas.
För dig som inte tänker gå djupt i fickorna kan du kolla in den senaste kollagen från Raf Simons och adidas. Enkelt känt som Raf Simons x adidas Stan Smith i vitt och svart, kan du berätta minimalism och subtilitet var temat för just detta par. Skon består av en vit premiumläderövre kontrast av endast de svarta träffarna på tungan och hälmärket . Lägga lite Raf Simons vibe till skon är den perforerade "R" -logotypen placerad på sidopanelerna som tar plats för de vanliga linjära perforeringarna som fungerar adidas flux som märket Three Stripes. Kär i det du ser?
Vill du ha ett par? Plocka upp en som börjar den 7 april för detaljhandelspriset på $ 140. Het eller inte? Låt oss veta i kommentarerna nedan. På en sidoanteckning: Ser du Andrew Wiggins som nästa adidasidrottare för att få sin egen signaturlinje? Adidas EQT Support ADV fortsätter att växa i popularitet och kommer säkert att bli en större hit nu när adidas har utrustat det med en Primeknit-övre .
adidas släppte adidas Superstar Boost förra månaden, och det ser ut som att de följer invigningsfärgerna med denna adidas Superstar Boost Noble Metal-set som kommer att släppas nästa vecka. Den här versionen av adidas Superstar Boost väljer mer av en premium look och känsla. Det börjar med en Boost-inkapslad mellansula, men den luxe delen av skon visas på den övre som en Primeknit-konstruktion med platina med detaljer om Three Stripes, hälfliken och märkesvaran ger en mycket lyxig känsla. Gummi skal-tå förblir sant att forma för adidas tubular att bevara några av modellerna vintage estetik.
För att hälsa de ögonblick som Dame tappar mikrofonen och tar på sig tävlingen, skapade adidas On Tour-färgväg av adidas Dame 3. Utrustad med en smält mesh svart överdel och kontrast av en vit anpassad spetsbit och matchande tre ränder, adidas Dame 3 hyllar unik hyllning till Portlands väguniformer. Röd detaljering finns också på mellansula, yttersula och Dame-logotypen för att signalera Rip City-skylten. Jag älskar att spela på vägen för jag gillar när jag inte är för. Jag tycker om att vara i en
situation för att övervinna och slå dessa utmaningar, förklarade Dame.